blogowo odjazdowo

Dziecko w samochodzie


W kwietniu mamy zamiar odbyć pierwszą, całorodzinną wycieczkę za granicę:) Samochodem. Do Chorwacji. Moje małe jest już wystarczająco duże, żeby samo siedzieć w aucie, ale będę potrzebowała jeszcze dobrego fotelika, bo bezpieczeństwo podróżu to dla mnie sprawa pierwszoplanowa. Na szczęście dałam sobie odpowiednio dużo czasu na wybranie odpowiedniego. Jak się okazuje, zakup fotelika nie jest wcale ani prosty, ani oczywisty... Staram się jak najwięcej na ten temat dowiedzieć, czytam fora, poradniki, artykuły na portalach. Wydaje mi się, że bardzo sensownie jest wszystko wytłumaczone np. tu: http://parentoo.pl/jaki-fotelik-samochodowy/ . Nie jestem natomiast pewna, czy decydować się na rozwiązanie dedykowane do wagi, czy wziąć jednak coś bardziej uniwersalnego... Ktoś coś doradzi może?:P Ostatecznie zawsze mogę zasięgnąć porady w sklepie, ale od czego są blogi:P